Tónováním autoskel se zabývám od roku 1997. Tónovaná skla dělám nejen pro soukromé osoby ale také pro firmy AUTO MACH , AUTOHAUS DOVOZY a PNEUSKLA. Používám nejkvalitnější  homologované autofolie značky SUNTECH
nebo BRUXAFOL - obě značky s ATESTEM 8SD.
Kvalitní aplikace folií  vyžaduje profesionální přístup a  zaškoleného pracovníka a u obou firem jsem prošel plným školením a testy a jsem certifikován k jejich aplikaci. Používaná folie má charakter termofiltru a dosahuje až 95% klimaefektu bez nebezpečí podchlazení, které je možné u agregátové klimatizace. Prioritní vlastností používané folie je, že je několikavrstvá. Poslední vrstva je laminovaná, otěruvzdorná.Záruka na materiál je daná výrobcem na 7let. Nejčastěji používám a skladem mám 5 základních odstínů -propustnost 5,20,35,50,70% , případný extra odstín na objednávku je možno naskladnit do 3 pracovních dnů.

A co s Vaším vozem  budu vlastně provádět ? -  precizně očistím skla z venkovní i vnitřní strany. Používám profesionální parní čistič a značkové čistící prostředky. Zadní sklo většiny vozů je prohnuto do kulového tvaru. Na něj folii usadím technologií shrinking z jednoho kusu bez napojování. K dosažení toho aby folie bezvadně sedla na povrch skla používám profesionální aplikátor Bruxafol a polyuretanové stěrky 3M.
Nevyndávám skla, Nerozebírám čalounění - Lepím přímo na automobilu
Pokud však dodáte skla z auta vyndaná máte extra slevu 15 %

Polepíte mi auto doma ?
Podmínky pro kvalitní tónování splňuje montážní dílna v Moravské Třebové, ve Svitavách a v Poličce.
Vaše  vozidlo však můžu polepit i ve vaší garáži - Je ovšem nutno aby garáž splňovala několik kritérií :
dostatečný prostor na otevření bočních dveří auta, blízký přístup k elektrické zásuvce, dostatek světla a čistota prostoru.  Pokud tyto body Vaše garáž splňuje můžu po předchozí dohodě provést polep přímo u Vás.
  V České republice se přibližně od roku 1980 používalo pro tónování skel hlavně elektrostatické nanášení kovu na skla. U této metody se musí vyndat a vyřezat skla, odvést do speciální pece, kde se nanese kov na sklo.  Aplikace je časově náročná a musí se rozdělat čalounění dveří a vyřezat zadní sklo - při nových vozech tímto vzniká problém se zárukou. A ať už se jedná o vůz nový nebo starý následná zpětná montáž skel do karoserie vozidla má nejedno úskalí - drnčící mechanismy ve dveřích nebo nelícující tapecírung po zpětné montáži jsou nemilým překvapením. Při poškození takto natónovaného skla (nakládání věcí do vozu, děti s hračkami ve vozidle, domácí mazlíčci ...atd) je jediná možnost opravy vzniklého poškození zakoupení nového skla a toto sklo nechat znovu natónovat což je časově i finančně náročné.
  Modernější způsob je aplikace speciálních folií na okna vozidel - vzhledově jsou totožné s pokovením ale jsou praktičtější a přinášejí významnou bezpečnostní výhodu.